SYRIA – BATTLE OF EL NASR 2021

Місце проведення: SYRIA – BATTLE OF EL NASR Україна, Дніпропетровська область, Новомосковськ, 2021-09-17

Де була гара SYRIA – BATTLE OF EL NASR і хто проводив читати тут.

Подяка всьому скваду Альфа

Що сподобалося ащо нф по організації гри

ПРО ГРУ

Гра «зайшла» і загалом виправдала свої очікування. Жорсткі міські бої. У принципі ми 90% часу провели на лінії фронту 31, 32, 33 і 35 будівлі. Абсолютно не набридло т.к. формат СКБ наш улюблений (ми рік готувалися до цієї гри) та й не було жодної ідентичної ситуації (у цьому краса великих ігор).

Організація роботи Штабу на звичному високому рівні. Зв’язок (по закритому каналу) був стабільним, реагування швидким та адекватним. Те, що не все вдавалося реалізувати, так на те і бойові дії, щоб плани змінювалися )))). Але загалом за відчуттями (та й по скринах Локуса) відчувалося організаційне домінування НАТО (як мінімум на нашій ділянці фронту). Був період після обіду і до вечора другого дня, коли ПВК відсунули «лінію фронту» і натиск був справді сильний, але, як мені здалося, у НАТО було досить гнучке реагування і більш чіткий графік ротації. Щонайменше з 20:00 до 01:00 другого дня спостерігалася серйозна перевага НАТО в людях на зазначеній ділянці.

Ще раз хочу висловити подяку всій Штабній групі! Робота Бонда і ко вивела НАТО на справді гідний рівень!

Окремо зауважу, що приємно було схльоснутися з тямущими СКБшниками з боку ПВК!

Від себе додам, що до таких ігор, як «Сирія», потрібно готуватися, а саме тренуватися і тоді гра «зайде»! )

Хочу подякувати всім сквадам разом з якими виконували «бойові завдання»: Енвіл, Зулу, Відлуння та тим повстанцям з якими перетиналися на завданнях.

Окрема подяка всьому скваду Альфа:

  • Альфа 1 сокоми (Фірс, Кіт, База та Нік) та друзі команди: Макс, Дрю, Ас (команда СВД)
  • Альфа 2 команда НОРД на чолі з ЛОРД
  • Альфа 2 команда НОРД на чолі з ЛОРД
  • Альфа 4 команда BJ на чолі cNfz

Власне з організації:

Мінуса:

  • Я їх не побачив, є лише одна рекомендація: на місця найзапекліших боїв (особливо у приміщеннях) оправляти двох маршалів для контролю (за спинами) обох сторін. Багато хто в запалі бою не бачать розривів гранат у себе за спиною.

Плюсы:

  1. Идея с изначально занятыми зданиями с разных сторон – Топ!
  2. Перенос парковки (там где невысокая зеленая травка, а не бурьяны по пояс) и увеличение игровой зоны – супер!
  3. Мертвяк в 1 час – полностью адекватно.
  4. Добавление «инженерки» – просто отлчино! Идея с противгоранатными сетками, была реализована на все 100%, мы этому не уделили внимания, устраним на следующих играх )))
  5. Четкий хронометраж по старту игры (при таком количестве игроков) – отдельный респект и пример всем организаторам!

В целом организация игры для такого количества игроков – это просто феноменально!
Ицелоп и Улан – снимаю шляпу!